29 Aralık 2012 Cumartesi

Tutunduğunuz Dalı Kesmeyin

   Avcılar bir geyiğin peşine düşmüş kovalıyorlarmış.Geyik bir asmanın dalları ve yaprakları arasına girip saklanmış.
   Avcılar her tarafı aradıkları halde , geyiği görememişler.Geri dönmeye başlamışlar.
   Geyik , tehlikenin uzaklaştığını görünce , birden acıkdığını hissetmiş . Başlamış asmanın yapraklarını hışır hışır yemeye . Asmanın onun hayatını kurtardığını pek çabuk unutuvermiş.
   Avcılar , asmalıktaki hışırtıyı duyunca , hemen geri dönmüşler.
   Geyiği vurup avlamşlar . Geyik asmanın dibinde can çekişirken :
   -Hak ettim bu cezayı , demiş...

4 yorum:

  1. Harika bayildim. Kim yazmissa ellerine saglik harika olmus . Cok teserkkur ederim . Ilk ben yorum yazdigim için de çok mutluyum. :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok beğendim. Adsız olan arkadaşa katılıyorum. Gerçekten kim yazmışsa, ellerine kollarına sağlık.

      Sil
    2. AYNEN ESMANUR YILMAZ BENCEDE

      Sil